dimecres, 3 de setembre del 2008

els primers dies a l'escola (1)


eiii, que xulu això de l'escola!!! ui, us he d'explicar moltes coses...

El meu cole es diu COLORS i jo em sembla que vaig a la classe dels PEIXOS...je,je...sóc un peixet...glu,glu,... això ho sé perquè hi ha tot de peixos de colors penjats del sostre, fan molt riure!
Ara començo a entendre com funciona: jo em quedo a la classe amb els altres nens i la profe, i mentrestant la mama va entrant i sortint a saludar-me i a jugar una estona amb mi. Aquests dies som molt poquets pero m'han dit que serem més....que guai! I lo que més m'agrada és que no ens ensenyen a sumar i restar, no, això em feia molta mandra, sinó que podem jugar tota l'estona amb totes les joguines!!!!!!!! Quina passada!!!! Jo ja les he provat totes!!!

I desde la classe puc veure els nens més grans com juguen al pati.... tinc unes ganes de caminar i poder sortir amb ells!!! Per això començo a fer amics i als nens que passen els hi ric.... mai se sap quan pots necessitar ajuda d'un nen de la classe dels grans... Ah, i també veig la Patunikos al pati, quina enveja!!

Els papes diuen que estan super orgullosos de mi, que em porto molt bé i sóc molt simpàtica amb tothom..... i doncs què es pensàven?? Si ells es poguessin passar tot el mati jugant i dormint, no estarien contents?? Doncs això!

0 comentaris on "els primers dies a l'escola (1)"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez