dimarts, 23 de setembre del 2008

matagalls-montserrat












no, els papes no s'han tornat bojos i m'han portat a fer la ruta, no,.... el que l'ha fet ha sigut en Pere, el meu tiet. És super valent!!! Resulta que ha caminat durant 22 hores i ha fet 80 km!!! Uala!! Això és molt, no?? Va ser molt emocionant perquè vam anar a Montserrat a esperar-lo i anava arribant tot de gent molt cansada que s'estiraven per terra, i la gent els aplaudia i cridava ben contenta. Pobret Pere, ell també estava super cansat i deia que li feien mal les cames... però ostres és que venia de molt lluny, eh??? Ara que està acostumat a fer aquestes caminades em podrà venir a veure més sovint, jo el trucaré i ell travessarà el Montseny en un pim-pam i ja serà a casa.
Ah, i el papa es va emocionar i va dir que l'any que vé ell també s'hi apuntaria...a veure si és veritat!

1 comentaris on "matagalls-montserrat"

La patunikos on 28 de setembre del 2008, a les 13:57 ha dit...

WoOooolaaaaa Amanda!!!!!
jo també tinc un tiet valent que ha fet l'Avinyó-Montserrat a peu...
tú saps què hi ha a Montserrat per que tothom hi vulgui anar? i que no ho saben que s'hi pot anar en cotxe???
..per cert...em pots presentar al teu tiet??? no està gens malament...i si té paciència i m'espera uns anyets...podem ser amics!!!
cuida't molt i bona setmana

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez