dijous, 18 de setembre del 2008

8 mesos en moviment


si, ja tinc 8 mesos, uau!! i no perdo ni un detall del que passa al meu voltant...ui, és que em falten hores al dia per tocar, remenar, mossegar i llançar-ho tot per terra.
Primer de tot us he d'explicar la gran novetat d'aquest mes: m'està sortint la primera dent!! A mi molta il.lusió no em fa, perquè més aviat em fa mal, però sembla que els papes estan ben al.lucinats i em posen el dit a la boca constantment... a veure, jo no hi entenc, però no crec que amb 5 minuts de diferencia la dent m'hagi crescut gaire, no??
I l'altre novetat importantissima per a mi és que ara si que ja gatejo!! (pregunta: gatejar vol dir fer el gat??). La tècnica encara l'estic millorant perquè bàsicament m'arrosego per terra però cada dia ho faig més bé. De fet al cole m'entreno molt perquè veig altres nens que ho fan i així els imito...a més si vull les joguines més xules he de córrer més que els altres... mireu, el video que us passo.

1 comentaris on "8 mesos en moviment"

Anònim ha dit...

àpalins guapiiiiiiii, estàs feta una gatejadora... ho fas molt, molt bé!
ara si que els faràs anar de bòlit a aquest parell, t'hauràn de tenir sempre en pantalla!!!!!!!!!

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez