dissabte, 13 de setembre del 2008

canvi de temps











Diuen que s'està acabant l'estiu i que aquests dies ja comença a fer més fresca...això ho he notat per dues coses:

1.- el papa diu que arriba "el fred" i la mama que arriba "la fred".?¿¿?I ara jo tinc un problema perquè no sé quin ha de ser el meu referent... si ja sé que encara em queda temps per decidir abans no parli, però aquestes coses ja les he d'anar pensant perquè m'hi trobo sovint...ja en parlarem un dia.

2.- em marejen tot el dia posant-me i traient-me roba en funció de si ells tenen més o menys fred... sense comptar amb el meu criteri, ara em posen un jersei, ara m'el treuen, ara pantalons llargs, ara pantalons curts,...no sabeu pas lo pesats que són!

En fi, però estic contenta perquè aquests dies he pogut estrenar la motxilla d'anar a fer excursions!! Vale, ja sé que les caminades les fan ells i jo m'ho miro ben panxa, però què voleu, jo mentres pugui tirar aixi penjada a l'esquena, millor que millor. Doncs avui hem quedat amb la Lola, la Iun i els seus papes per anar fer una caminadeta... ah que semblem les tres reines d'orient? Només ens falten els camells....

0 comentaris on "canvi de temps"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez