dimarts, 30 de setembre del 2008

a casa hi ha crisis



I no em refereixo a la crisis econòmica, que els papes diuen que ells sempre hi han estat en crisis econòmica, sinó a una crisis general: jo no dormo i per tant no dorm ningú.
La veritat és que portem un mes una mica descontrolat....però és que jo en tinc molt motius: he començat a la guarderia (que tot i que m'agrada molt són masses emocions de cop!), m'estant sortint dues dents (i això fa bastant mal), he agafat un encostipat dels bons (mocs, tos, mal d'orella, conjuntivitis,...igual que tots els nens del cole, vaia...), els papes també estant fotuts (mal de coll, mal d'ossos,... que els hi encomanat jo, es clar,...). O sigui que estem de quadro. Jo estic de mal humor i no puc dormir a les nits pels mocs i la tos i ells van com zombies tot el dia. Això si que és una familia unida!!!

Aixi puc dir al sr. Zapatero que surt per la tele, que lo de casa si que és una crisis i lo altre són històries, o si més no que vingui i comprovi la desaccelaració que vivim aquests dies... i nits.

0 comentaris on "a casa hi ha crisis"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez