dijous, 9 d’octubre del 2008

tornem a la normalitat



me sembla que ja estem superant la crisis... i tots anem millorant...o si més no dormint una mica més. Els papes estaven una mica desesperats, jo ja ho veia...
En fi, que ja podem tornar jugar una altre vegada amb el gronxador. Per cert, sabeu que m'han instal.lat un xiqui-parc a fora casa?? M'ho van regalar els meus cosinets Biel i Enric, que ells ja són molt grans i ja no ho feien servir... i ara per mi és estupendu!!!!!!!!! M'agrada passar-me estones gronxant-me amunt i avall, amunt i avall,... però tinc un problema, perquè en Fleming quan em veu vé corrents a fer-me petons i jo no em puc escapar!! A la caseta tobogan ja m'hi tiro si m'aguanten, es clar, ui, patina molt i paaaam, de cul a terra. Però a qui li agrada més és als gatets que hi dormen sovint.
També acompanyo als papes a comprar. L'altre dia ja vaig estrenar la cadireta de nena gran del carro, buf! super xulu! perquè a la que es despisten i m'aparquen a prop de les estanteries... jo puc agafar els productes que vull... buenu, la veritat és que em van enganxar xupant una capsa de galetes i em van renyar una mica...

1 comentaris on "tornem a la normalitat"

La patunikos on 12 d’octubre del 2008, a les 14:14 ha dit...

WoOoolaa Amanda!!!

ala quin"parque" més xuulo que tens!!!!!
quan faci bó em deixaràs venir a casa teva??????
I un consell...quan vagis al super....prova de jugar amb la fruita....jeje...estires una poma ..i cauen totes de cop!!!!..i el més divertit...els papes corren amunt i avall recollint-les i mirant que no s'hagin macat !!!!!
ja t'aniré explicant quines són les seccions més xules , ja he fet un master en merchandising i fa temps que ho intento explicar als del meu super...però no m'entenen!
apali molts patunikos i bona setmana...ens veiem a Colors.

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez