dijous, 30 d’octubre del 2008

quina fred que fa!!!


Aquests dies els papes m'abriguen de cap a peus....i és que ha arribat la fred de cop!!! Al matí quan em desperto per anar al cole i miro per la finestra veig en Fleming amb tots els gatets a sobre, tots apretadets perquè tenen fred...pobrets...i jo estic ben calentona a dins de casa amb no se quants pijames que em posen (jo encara no sé contar, però dos segur). I és que ja m'està bé perquè si una cosa no suporto és dormir tapada....Els papes intenten fer-me entendre que el nòrdic és per tapar-me, però a mi m'agrada dormir-hi a sobre...és molt tou!!! I vinga que insisteixen i venen de nit, que es pensen que no els sento i em posen una manteta...que dura 2 segons a sobre, perquè després la poso a sota amb el nòrdic i encara dormo més tova i contenta... a vegades tinc uns pilons!! Sóc com la princesa del pèsol.
Ara feia dies que no escrivia perquè també he estat força malaltona, molt encostipada, amb tos i amb febre....quin rollo!! A més no m'agraden gens els metges, ni les medecines, ni els xarops,...beeecccs,.....ho veia d'una hora lluny quan pretenien enganyar-me perquè m'empassés les medecines....que pesats!! tot el dia estaven igual i es clar jo m'emprenyava molt. He estat uns dies sense anar al cole i tot.
Però ara ja torno a estar més en forma i avui he pogut celebrar la castanyada amb els nens del cole: hem torrat castanyes, ha vingut la Maria Castanyera, hem cantat cançons,... molt divertit!!!

0 comentaris on "quina fred que fa!!!"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez