divendres, 7 de novembre del 2008

llibertat condicional














si, la meva llibertat de moviment està condicionada al que decideixin aquell parell.

A hores d'ara el meu màxim objectiu és gatejar super ràpid i enfilar-me pels puestos, i més ara que sé obrir les portes ajustades i m'escapo quan vull. En general tinc llibertat de moviments vigilats, però de tan en tan s'enfaden una mica perquè diuen que remeno coses o m'acosto a llocs perillosos i em tanquen una estona a dins el llit de viatge o fins i tot a dins el cabàs de les joguines!!!
Però només m'hi deixen una estona perquè jo m'en canso, m'enfado i crido mooolt fort... i no tenen més remei que treure'm i tornar-me a perseguir per tota la casa. Amanda 1-Papes 0.

0 comentaris on "llibertat condicional"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez