dimecres, 19 de novembre del 2008

10 mesos i en vertical


doncs si, vaig creixent i em vaig posant dreta. Gatejar ja m'agrada però cada cop més m'interessa estar dreta i intentar caminar si m'agafen de les mans. Em diuen que sóc molt petitona i que no cal que m'hi atabali massa, però és que jo vull còrrer com els nens de l'escola! I quan em poso dreta i caic m'enprenyo molt!
De moment jo ho vaig provant. És xulu perquè els papes m'aplaudeixen i em fan fotos. Això m'encanta perquè sóc molt presumida. Sabeu què faig? Em poso davant del mirall i faig carotes, aixeco els braços, ... ja sé que sóc jo mateixa però m'hi peto de riure, je,je...
Però la cosa que realment fa més contents als papes (i jo no li trobo la gràcia) és quan em diuen: Amanda, avui també has dormit tota la nit!!!. Si, ara fa dies que no em desperto i no demano menjar a la nit.... això vol dir que m'estic fent gran??
I parlant de menjar, he descobert que hi ha una cosa que no m'agrada gens, gens, gens: l'arròs!! Mira que tinc ganes de provar-ho tot, però amb l'arròs no puc...becs! En canvi un dia que no em veien vaig provar la xocolata.... i ara em torna boja!! Però quina cosa tan bona!!!!! La mama diu que si em surten més dents aquest any comprarem un turró de xocolata i ens el partirem....guaiiiiiiiiiiiiiii!!!

0 comentaris on "10 mesos i en vertical"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez