diumenge, 30 de novembre del 2008

cada dia més presumida!











si, què passa? m'estic tornant molt presumida, em podria passar hores mirant a l'Amanda del mirall i fent coses...poso totes les cares possibles. A casa em diuen que sobreactuo una mica...no sé, potser si que m'hi faig molt quan xerro o crido o ploro o ric...però és que em surt així.
La setmana passada vam anar a Madrid amb l'AVE, un tren que va moooolt ràpid...i sabeu què va ser el millor, millor? Quan passàvem per un tunel perquè jo em podia veure pel vidre!!!!!!!!!!!! I els papes s'entestaven a que mirés el paisatge... que avorrit...
Ara tinc molta feina abans de sortir de casa i necessito el meu temps per pentinar-me... he estat dies mirant com ho feia la mama i ara ja vull la pinta per mi sola i decidir com anar... i com que ja tinc els cabells tan llarguets se m'hi fan uns nusos!! una feinada!
El tema imitació el porto molt bé i cada dia aprenc una cosa nova. La llista d'ara és: aplaudir, fer ralet-ralet, senyalar les sabates, senyalar i ensenyar les dents, saber on són la pipa, l'ànec, el Baby Einstein,.. fer tic-tac amb la mà, ballar el "cargol treu banya", robar el menjar dels papes (o de qui sigui), eixugar-me els mocs amb el jersei de la mama, ....de tot!!! i és que gairebé ja faré un any...

1 comentaris on "cada dia més presumida!"

La patunikos on 1 de desembre del 2008, a les 8:42 ha dit...

WoOooolaaaaaaaaa manda!!!!

ara fa dies q no ens trobem...i com has crescut!!!!!!
a mi no m'adraga pentinar-me....amb els rínxols m'h faig mal..però he descobert el secador...i això si que m'agrada...l'aire calent em fa pessigolles i és una passada!!!!!!

molts patunikos i tapa't !!!

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez