dijous, 28 d’agost del 2008

a punt de començar a l'escola...


ui, que això d'anar al cole anava en serio!
L'altre dia vaig anar a conèixer la meva classe i la meva senyoreta. D'entrada em va semblar tot molt xulu... però no sé, no ho acabo d'entendre tot plegat: hi ha moltes joguines i coses per remenar... vale, jo ja faré coses, però i els papes? on es posaran? no hi he vist cap ordinador. Deu ser que portaran els portàtils i es posaran allà al costat... si, no hi ha més opció, tots els papes dels nens deuen fer el mateix. Perquè en el fons deu ser com anar de vacances, tots tres cap aqui a passar uns dies, no? Però amb la diferència que hi haurà més gent.
Jo de moment m'espero a veure què passa dilluns... i continuo jugant com sempre, sobretot a fora de casa amb els gatets i en Fleming, perquè ara ja no fa tanta calor i s'hi està molt bé... però en Fle a vegades és una mica pesadet, sobretot quan he acabat de menjar, no sé perquè em comença a fer petons super content...

1 comentaris on "a punt de començar a l'escola..."

Anònim ha dit...

Que gran està!!...I ara capa el cole!...Quin mal rotllo per la mare...jeje, seran uns dies "rockeros" per totes dues.

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez