dilluns, 4 d’agost del 2008

Mallorca II: Excursions


Aquests dies els papes em porten amunt i avall: que si avui anem cap a la serra de Tramuntana, que si anem de visita a pobles, que si anem al mercat de Sineu, que si la platja... uf, no parem!
Això de les vacances també és una mica cansat, eh?
Fa molta calor i tenim uns dies molt xulus.
El que m'agrada molt és la platja, i sobretot la sorra!! Quina cosa tan extranya...l'agafes i et rellisca de les mans, s'enganxa per tota la pell (un cop vaig tumbar-me de cares a terra i vaig quedar com una croqueta...com reien aquell parell...), puc enterrar els peus i només em surten els dits... és super curiós!! Anàvem a la platja d'es Trenc, que es la que teniem més a prop de la nostra caseta, i és molt xula perquè és un gran espai natural i no hi ha edificis lletjos a prop.

Però estic una mica enfadada amb ells perquè jo volia anar a veure les regates al club nàutic de Palma, que hi havia tots els famosos!!! I com que jo vaig sortir per la tele també ho sóc no??? Els papes em deien que ni amb els vestits que ens vam posar pel casament ens deixarien entrar, o sigui que res de res....bfff, són uns avorrits!

0 comentaris on "Mallorca II: Excursions"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez