dissabte, 9 d’agost del 2008

quants gatets!!


La tornada a casa de les vacances va anar molt bé, però jo estava una mica trista perquè tenia ganes de quedar-me més dies i pensava que a casa seria una mica avorrit...doncs no, quina sorpresa que hem tingut! Tenim set gatets petitons!!!!
La Taca Petita (la mama gata) ja sabíem que feia dies havia tingut gatonets, però els va amagar molt lluny i no els vam trobar... doncs quan vam arribar, vaig veure que tenia molta feina a anar i venir de darrera un camp amb coses a la boca... i eren els gatets!! Són tan macus!!
Els papes al principi estaven molt contents i deien: "mira Amanda, dos gatets petits!".... "no, mira n'hi ha tres!"...."osti, em sembla que en porta més...", "no pot ser! n'hi ha 7! què en farem!" A mida que anava venint la Taca Petita amb gatets jo estava més contenta i ells en canvi estaven més esverats. Que xulu, ara si que serem familia nombrosa!! Jo ja estava fent plans de jugar molt amb ells.... però els papes em van asseure i em van explicar que amb això de la crisis no podriem mantenir tans gatets i que ells estarien molt contents d'anar amb altres families que els cuidessin molt. Homeeeee, però jo els volia tots!!
Total que m'han obligat a penjar la foto dels gatets al meu bloc per si algú en vol algún per cuidar-lo molt. Ja veureu que són super xulus, molt carinyosos i molts juganers i n'hi ha de molts colors!! Ara tenen un mes i mig. Si em deixeu un comentari al post els papes ja us trucaran!!!

0 comentaris on "quants gatets!!"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez