dilluns, 18 d’agost del 2008

faig 7 mesos i s'acaben les vacances...oohh



ei que ja tinc 7 mesos!!! i aquest últim mes si que he fet grans progressos!!! és que amb la hiper estimulació que m'han fet aquest parell durant les vacances...buf, he après moltes coses.
Ens ho hem passat molt bé tots aquests dies a Mallorca, al pirineu, amunt i avall d'excursions, de festes majors (vaig anar a la festa del Serpent dels Menuts!!), molts sopars a casa d'amics,...això de l'estiu m'agrada. Però els papes m'han dit que això s'acaba i que ells han de començar a treballar el dimecres....oohhh....i que jo tornaré a passar el mati a casa dels avis de Manlleu (guai!) però que a partir del setembre aniré "al cole".... Què deuen voler dir amb això???
En fi, quin rollo que treballin....em sembla que a ells tampoc els hi agrada...no sé perquè ho fan doncs....als grans no hi ha qui els entengui!
Però el que us explicava és que ja faig més coses de nena gran, com estar-me asseguda...i veig el món molt diferent! Perquè ja m'espavilo jo sola per agafar les coses que m'interessen com ara els mobils dels papes, el mando de la tele, les claus del cotxe, les ulleres,...coses molt més xules que no pas les joguines que em donaven fins ara! A més ja he estrenat la cadireta del cotxe de nena gran que fins ara anava d'esquenes i no veia res....ara ho veig toooooot! Si em deixen a terra estirada també m'espavilo per moure'm, però de moment gatejar no m'interessa massa, prefereixo molt més estar dreta...apunto un peu i després l'altre... i hoooop!
L'única cosa que m'emprenya bastant és menjar-me la verdura amb carn...però ells tossuts ho van intentant...que pesats! Els primers dies em feia un fàstic taaaan graaaan.... Només sento que diuen que la baby-cook és un gran invent, però el primer dia que la van fer servir la mama es va cremar i el papa es va fer un tall al dit netejant-la... je,je... ja els hi està bé!
Ah, i he aprés a fer carotes arronsant el nas i bufant.... semblo un gat enfadat. I parlant de gatets, mireu el pobre Fleming el que ha d'aguantar amb els gatets a sobre...fan un riure!

0 comentaris on "faig 7 mesos i s'acaben les vacances...oohh"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez