dilluns, 4 d’agost del 2008

Mallorca III: Son Menut












El lloc on estem, Son Menut, és xulissim: és una casa d'agroturisme i una escola d'hípica, o sigui que estem envoltats de cavalls i camps, i només sentim els galls i les gallines que criden toooot el dia perquè es passegen amunt i avall amb els pollets. Com ja us vaig explicar estem en una caseta de fusta molt maca i ja m'he fet amiga dels veins de les altres casetes i sobretot de les noies que hi treballen...són molt simpàtiques i em cuiden molt!!!
Tothom em diu coses i fins i tot el monitor d'hípica m'ha explicat que quan tingui 6 anys m'ensenyarà a muntar amb pony! que guai! També ha intentat convèncer els papes perquè provin de muntar a cavall... però res... em sembla que els animals gaire més grossos que en Fleming (el meu gos) no els hi fan gaire gràcia...
I cada dia al mati quan ens despertem anem a dir bon dia als ponys, que venen corrents a saludar-me i em fan molt riure, i a la tarda anem una estona a la piscina (cada vegada nedo més bé!!) i veiem els cavalls com entrenen... Perquè no ens hi podem quedar més dies?????

Molts petons pels meus amics i amigues de Son Menut!!!

0 comentaris on "Mallorca III: Son Menut"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez