dilluns, 3 de març del 2008

Quins cabells!




Tot i que ja m'han caigut bastants cabells de quan vaig sortir i ja no semblo tan un "clik de Playmobil" (això m'ho han dit uns quants...) continuo amb problemes per dominar la melena.
Últimament se m'ha posat una cresta tipus punk que no hi ha manera de fer-la baixar, però que els papes diuen que estic molt xula i a mi m'agrada molt. Ah, i quan em banyen també aprofito per fer-me pentinats divertits...

1 comentaris on "Quins cabells!"

La patunikos on 4 de març del 2008, a les 13:04 ha dit...

Waapaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

punki o arrissada estàs molt i molt wapa. Ja et veig amb tot de "kikis" a lo afro...jiji

molts patunikos

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez