dilluns, 17 de març del 2008

Avui faig 2 mesos!



eiii!! que cada dia sóc més gran!! que ho veieu?
Els papes diuen que he canviat molt amb aquest mes, que ja faig més coses...o es clar, què es pensaven? De moment continuo portant-me tope bé, sóc una mica marmota (com la mama), menjo molt i no em queixo gaire. Ah, i he descobert el secador de cabells: m'encaaanta l'aire calent quan acabo de banyar-me, és que abans cridava i m'enfadava molt quan sortia, però ara vaig a dormir ben contenta i relajadeta...

2 comentaris on "Avui faig 2 mesos!"

La patunikos on 18 de març del 2008, a les 10:41 ha dit...

wola wapísssssssssssssimaaaaa!!!

i moltes moltes felicitats!!
com van els 2 mesos??? comences a fer ganyotes i fas veure que veus a aquests 2 ...i els hi cau la baba eh???
costa tant poc fer-los contents...ai!!!

cuida't molt i bona pasqua...sobretot que no es descuidin de comprar-te 1 mona eh???

patunikos forts a tots 3

Unknown on 23 de març del 2008, a les 6:06 ha dit...

Hola!!!!
He vist les fotos i tinc moltes ganes de coneixa't. Uauuu!!!!!2 mesos, FElicitats!!!!!!!!!Visc lluny pero un dia vindre a veure't.

Una forta abracada de l'Ali i meva.

Fins aviat
M.Gleva

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez