dilluns, 31 de març del 2008

la musica



Quan estava a dins la panxa em van portar a veure uns quants concerts, que jo ja els sentia i m'agradaven com la Cesaria Evora, en Serrat i en Sabina, la Troba Kung Fu,... pensava que quan jo sortís el nivell de concerts es mantindria... doncs mireu, el primer concert que em porten: un grup de "mariachis"!!! ... jo m'esperava algu diferent... però he de reconèixer que va ser prou divertit! Els papes diuen que és cosa de l'hora, que clar els concerts bons els fan de nit i que de dia ens hem de conformar amb el que trobem... Jo no entenc perquè fan coses a partir de les 9 del vespre, si és hora de dormir...
Però a casa tinc un CD de cançons infantils tope xulu i les cantem al mati quan em vesteixen, i després m'estic una bona estona al llit al costat del sr. Os que fa taaan riure i mirant-me el mobil que dóna voltes a sobre el cap, quin gran invent!

0 comentaris on "la musica"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez