diumenge, 9 de març del 2008

Visita a en Nil



L'altre dia vaig anar a veure en Nil, un amic que va néixer un mes abans que jo...i carai, quantes coses que s'aprenen amb un mes i es creix molt! Mentres les mames estaven fent el cafè i xerrant de les seves coses, jo vaig aprofitar per fixar-me molt amb les coses noves que feia en Nil: agafar ninots amb les mans, mossegar-los, riure molt,... és un bon professor. Jo aviat també ho faré... però de moment el que faig és dormir a qualsevol lloc, i sobretot al costat del papa o la mama, s'hi està tan bé!

1 comentaris on "Visita a en Nil"

Unknown on 12 de març del 2008, a les 11:35 ha dit...

Hola!!! sóc en Nil!!! em va agradar molt la visita de la semana passada!! no sé si serà bo que aprenguis gaire coses de mi...per cert, les nostres mares tenen un rotllo que déu n'hi dó, oi?

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez