dimarts, 25 de març del 2008

Semana santa


Aquestes han sigut les meves primeres vacancetes i hem anat a passar uns dies per l'empordà. Jo volia anar a la platja i estirar-me a la sorra, però ha fet mal temps... quina llàstima!! Tot i així de coses ja n'hem fet, eh? Vam anar als aiguamolls a veure ocellets, a passejar al costat de la platja,...això si m'entaforàven dins una jaqueta tan gruixuda que no em podia ni moure! Us ensenyo unes fotos perquè us en feu una idea.
Però en general els papes diuen que sóc molt bona nena i que podem fer moltes coses. Això espero pq ja m'han promés anar a molts llocs, que guai!!!

1 comentaris on "Semana santa"

La patunikos on 26 de març del 2008, a les 8:58 ha dit...

WoooOOoolaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

tia...quins péls no???? es nota q feia vent...jijiji...pUNki!!!
Com es passen no els vells amb la "xupa"??? aquesta mania de comprar-nos la roba 2 talles + gran x tal d'aprofitar-la...per què??? que ho fan ells????

apali, cuida't i tapa't!!

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez