dijous, 10 d’abril del 2008

A qui m'assemblo?











Des de que he sortit només faig que sentir que si sóc com el papa o com la mama... i a vegades la gent ho discuteix molt... jo no sé, suposo que m'assemblo a tots dos, no? El cabell despista una mica, però almenys això em dóna la meva pròpia personalitat.
Vosaltres què en penseu, a qui m'assemblut més?

4 comentaris on "A qui m'assemblo?"

Anònim ha dit...

a la mama., anna

La patunikos on 11 d’abril del 2008, a les 6:51 ha dit...

WoooOOOOoooooooolaaaaaaaaaaaa!!!!
sense ànim de crear polèmica...a mi em sembla que ets ............tatxannnnnnnnn

igual de wapa que la fonta!!!!!!!!
igual de simpàtic que el papa!!!!!!!!

apali...tots contents..jeje
estàs molt i molt wapa a les 2 fotos!
patunikos i bon cap de setmana

Anònim ha dit...

Hola Amanda!!

Després de molts dies aquest diumenge et vam veure, estàs molt gran i ets preciosa i molt molt riallera!!
Mentre no ens tornem a veure tenim aquest super blog que t'han fet els papis per anar-te seguint...

Un petonet dels teus "cosins"

David i Irma

Anònim ha dit...

hooooooooooola família

ens ho estem mirant detingudament...
hi hem donat voltes...
i amb aquestes fotos... no hi ha dubte, de moment la cosa evoluciona cap a la fonta

heu vist quin nassarró i quines celles?

petons

els de can patufet

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez