dijous, 24 d’abril del 2008

Sant Jordi i cosinets











Ahir vaig celebrar el meu primer dia de sant jordi. Em van explicar no se què d'una llegenda d'un drac, una princesa i una rosa... vale, ho vaig entendre... però i el llibre?? no surt a la història?? Però tan és, vam estar voltant tot el dia per la plaça i em van comprar contes (que es puguin mossegar, que aquests són els que m'agraden més...vaig demanar si hi havia el d'en Zafon en versió tova però de moment no...tot arribarà...), i el papa em va regalar una rosa super xula. Després vam anar a la inauguració de Quiràlia, la nova empresa dels bessons, i em vaig trobar molts amics.... total, que no vam parar en tot el dia... vaig acabar rebentada però molt contenta!!

I ja fa dies també que us vull presentar als meus cosinets Codina, que ja som una bona colla. Fer una foto amb tots ben posats és una mica complicat perquè quan hi som tots som tremendus, però com que jo m'els estimo molt (ja tinc ganes de correr amb ells amunt i avall) aqui els teniu: al meu costat l'Enric (de 4 anys casi 5), en Biel (de 5 anys), la Carla que està a sobre (d'1 any) i l'Oriol (de 3 anys casi 4). L'Enric i en Biel són germans i la Carla i l'Oriol també. A que estem guapus tots junts?

0 comentaris on "Sant Jordi i cosinets"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez