dilluns, 28 d’abril del 2008

els amics de l'uni



El dissabte passat vam anar a passar el dia cap a la vall del Llemena, a casa de la Sandra, en Fèlix i l'Helena perquè vam fer un dinar amb la colla de geografus de la universitat de la mama. Tothom em deia moltes coses i estaven per mi perquè vaig ser la novetat del dia... però em temo que això durarà poc...arriba competència....
Perquè resulta que la mama em va explicar que a la panxa de la Sandra hi ha un Jaume i una Mariona que són bessons, i a la panxa de la Silvia un nen que encara no sabem com es dirà... i que tots tres han de sortir a finals d'agost, o sigui que a la pròxima ja seré una veterana!! Però serà molt xulu amb tants amiguets amunt i avall, jo crec que el pròxim dinar ja podem anar directe a un xiqui-park o algu aixins, no?

1 comentaris on "els amics de l'uni"

La patunikos on 28 d’abril del 2008, a les 13:46 ha dit...

WoOooooooolaaaaaaaaaaaa!!!!
apa que bé ....d'excursió i a conèixer els amics de la mama no???
els meus no sé com ho fan...sempre venen a casa quan jo dormo...i organitzen festa grossa...però no m'avisen..com aquest dissabte!!!!!
...i pel que sembla ja estan pensant en la propera trobada x veure el Chikilicuatre....no hi ha dret...la que balla el "Mickeljason" sóc jo!!!!!!!!!
Molt booooonaa setmana i molts patunikos x tots 3!!!!

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez