dimarts, 6 de maig del 2008

he anat a la pelu!



ja fa dies que la mama em deia que em portaria a la pelu perquè els cabells ja m'entraven als ulls... i amb el vent uf! no us explico... Doncs hem anat a veure la Montse i m'ha deixat super guapa, ah que si?

Primer m'ha fet asseure sobre la mama i m'ha mullat els cabells i després amb unes tisores pim i pam, les puntes, el serrell,... jo m'ho he anat mirant tot pel mirall sense perdre'm cap detall i una mica a l'expectativa pq no sabia si em faria mal o què això de tallar els cabells... i sobretot per vigilar què em volien fer que entre totes dues em feien por... ja em veia sortint amb rastes o d'algun color...

3 comentaris on "he anat a la pelu!"

Anònim ha dit...

amanda t'han deixat guapíssima.
un petonàs. anna

La patunikos on 7 de maig del 2008, a les 7:03 ha dit...

Amandaaaaaaaaaaaaa!!!!
la Montse t'ha deixat wapíiiiisima....tant que em sembla que no et presentarè els meus novios...per si un cas!!

mooooolts patunikos x tots 3.

Anònim ha dit...

Amanda estàs wapa perquè quan una es wapa és wapa ... però diga-li a la mama que te'ls deixi "tiessus"

Pi

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez