diumenge, 18 de maig del 2008

i ja tinc 4 mesos!











que ho veieu lo gran que m'estic fent? Cada dia creixo més, i és que com la lleteta de la mama cap! I que es preparin aquest parell perquè ja sóc molt espavilada... i lo que els hi espera...je,je..

De moment ja m'he volgut emancipar una mica i he decidit anar a dormir a la meva habitació... osti quin canvi! ara si que tinc un llit ample i còmode, perquè em feien estar en un llitet petit que a mi ja m'agobiava una mica, la veritat... ara si que dormo bé i puc donar voltes al llit!
També he aprés a fer pets amb la boca i em passo el dia fent: ptrrrptrrrrr... i em sé treure la pipa i me l'intento tornar a posar, però això és més difícil, per mi que la boca es mou de puestu... m'encanta que em facin saltar o voleiar (fa tope riure!)... aguanto molta estona fent la tortuga, i si m'apreto amb els peus tiro una mica endavant i tot.
I sobretot m'agrada jugar amb les meves joguines, però a vegades ens acabem barallant perquè se'm tiren a sobre, jo les mossego, les xupu, les tiro, i els papes han de venir a posar pau... però que consti que sempre comença la vaca que és la que em provoca...

1 comentaris on "i ja tinc 4 mesos!"

La patunikos on 18 de maig del 2008, a les 15:16 ha dit...

MoooOOOOOooooooooooltesssssssss i mooOOOOOOOOoooooltes felicitats !!!!!

..." valor ...i a la vaca..."!!!! i si necessites ajuda..t'envio el meu cocodril..que té unes dents!!!!!!

bona setmana "manda" !!!!

patunikos

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez