dilluns, 12 de maig del 2008

noooOOOOoooOOOOooo!!!











aixi m'he quedat quan la mama m'ha dit que havia de tornar a treballar!! els papes ja m'ho deien feia dies perquè m'anés fent a la idea però...jo em pensava que era conya!!...oohh, com pot ser? això és molt injust....jo no vull que s'en vagi...com carai està muntat aquest món? eh?
Pobreta, i ella també patia molt ja ho vaig veure, per això el primer dia que va començar i un cop havent paït el sustu inicial ja li vaig dir que no patís, que jo em quedo molt contenta a casa dels avis de Manlleu i que 4 horetes passen molt ràpid... però ella em sembla que encara està trista per haver de deixar-me...

No sé, alguna cosa he de fer perquè els papes puguin deixar treballar i estar per mi, ja buscaré pel Google a veure què trobo...

2 comentaris on "noooOOOOoooOOOOooo!!!"

Anònim ha dit...

Hola Amanda,

Estàs molt guapa amb la tallada de cabells!! Ja veiem que et fas sentir per la Vall...pobres veïns!

Un petonas i records als pares!

David i Irma

La patunikos on 16 de maig del 2008, a les 13:19 ha dit...

WoOOOoooooolaaaaaaaaaaaa "manda" !!!
ala tia quina cara de "susto"! no pateixis que això et passa en 2 dies..
ja veuràs que els avis són molt enrotllats i en deixen fer un munt de coses que els pares SEMPRE et prohibeixen, i et donaran pa abans que ho autoritzi el pediatre i et portaran a conèixer a tots els veíns, i explicaran les teves intimitats a tort i a dret.....en fi totes aquestes coses "normals"...
I el que és més passat és que quan la mama torna a casa...està tant feta caldo..que no para de fer-te petons i més petons...AH!!!!!!! que ja no som uns bebés!!!!!!!!
bon cap de setmana i molts patunikos per a tots els de la Vall.

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez