dijous, 17 d’abril del 2008

uei, 3 mesos!



ja tinc tres mesos! ara quan veig nens que acaben de néixer em veig taaan gran... De moment la valoració és molt bona, tot i que tinc uns papes "primerencs" ho fan molt bé. Jo cada vegada estic menys quieta, necessito voltar amunt i avall, mossegar les joguines, i com que soc més gran i tinc més gana a les nits em desperto més... però lo just per no empipar-los gaire, no es poden queixar.
Heu vist el video, com em giro, eh?
Aquesta vegada he decidit fer un recull d'algunes frases que els hi he sentit a dir més a aquell parell durant el primer trimestre, perquè us en feu una idea:

- que has fet una caca?...ala, però si t'arriba a l'esquena!... nena, però que t'acabo de canviar!!...(je,je...és divertit veure la cara que posen quan m'han de canviar de dalt a baix...)

-
ostia, la pipa estava bullint! no hi he pensat més! (..fins que un dia me la van desintegrar totalment, van haver de llençar el pot de l'aigua i tot, quin desastre, una peste de plàstic cremat...)

-
vols dir que aquesta nena no té calor? (home, ja era hora que ho veiéssiu! però si em suen hasta les orelles!)

-
Amanda, maca, que encara és de nit, hem de dormir una mica més... (això m'ho diu la mama cada dia a les 9 del mati i amb un sol que entra per la finestra...que no cola!!)

-
i ara perquè plores?? ens ho vols explicar?? (si pogués ja ho faria, eh?...però és més diver que ho endevineu...)

- ja no et va bé aquesta roba? com pot ser? (amb això tenen raó...)

apali, fins la pròxima!


4 comentaris on "uei, 3 mesos!"

Anònim ha dit...

QUINA NENA MES ESPAVILADA, AMANDA HAURÀS D'ENSENYAR TOTES AQUESTES COSES QUE SAPS FER A L'EDUARD, ETS GUAPÍSSIMA UN PETONAS

anna

La patunikos on 18 d’abril del 2008, a les 14:27 ha dit...

WoOoooooooolaaaaaaaaaaaaa!!!
ala tia com et gires....ets 1 bon belluguet! no sé si et deixaré venir a la tenda si et mous tant.....
MoooOoooooooooltessssss felicitats pel teu mesaniversari.
Digues a la mama que avui et doni racció doble amb Nutella!!!!!

molts patunikos i bon cap de setmana

Unknown on 21 d’abril del 2008, a les 9:53 ha dit...

Apali, que tens uns papes que deuen anar deixant uns llacs de baves que espanten!

Per cert: ets una cucada!!! Potser vas per estrella de circ amb aquests girs????

Dóna molts records als teus papes....
montserrat

Anònim ha dit...

Hola Amanda, sort que els papis t'han tallat una mica aquests cabells que sempre semblava que t'acabéssis d'aixecar de dormir, com la mama, que tant li agrada! ets tant guapa que encara no sé a qui t'assembles! els teus papis també però tu moooooolt més!
La Beli

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez