divendres, 29 de febrer del 2008

Soc jo!


Aquests dies la mama està fent invents amb la videocamera. Aquesta és la primera mostra, pero com que encara no sap gaire com va, ho va posar en "modo noche" i ha quedat fosc... em sembla que això de les noves tecnologies i ella, .... pero buenu, diu que ho anirem provant i els proxims videos seran bonissims!! ... jo espero que no siguin com aquells de riure que surten per la tele, que amb lo besties que son aquest parell ja tremolo!
je,je.. mireu que estic guapa quan em desperto!

2 comentaris on "Soc jo!"

olga on 29 de febrer del 2008, a les 13:04 ha dit...

WoooOoooooooolaaaaaaa!!!

kina passada!!!!!!!!
està wapísssiimaaaa fins i tot quan es desperta...i el somriure...GuAAA...
apa mama, ja pots anar fent provatures amb la càmera,...que el curs d'edició de video ja sé qui el farà!!!! jiji
bon cap d stmana!

Josep Lluis Fernàndez on 29 de febrer del 2008, a les 16:51 ha dit...

Ohhhhhhhhhh ...em cau la baba....quin somriure més maco!!!!! Molts petonets del tiet Josep.
Diga-li a la mama que des de Manlleu li enviu molts petonets i molts records!!!

Josep Lluis

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez