dilluns, 11 de febrer del 2008

el finde


Aquest cap de setmana he estat molt ocupada, no hem parat quiets!
Dissabte vam fer una excursió a Santa Coloma a veure la familia: els avis, les besàvies, en "goku" (gos), la cotorra (ocell),.... va ser divertit pq m'encaaaanta que em passegin amunt i avall...faig unes dormides i em porto tan bé!! Ah i tb vaig començar a conèixer el món dels bars..que als papes crec que els hi agrada força...
El diumenge vam passejar tot el matí. Jo feia veure que dormia, però vaig sentir que aquells dos estaven dient que "redescobrien els matins del diumenge i que hi havia molta vida i molta gent passejant". On eren abans els diumenges al matí?? Si des de les 8h es poden fer mooooltes coses!! Després vam anar a dinar a casa d'uns amics dels papes i fins a la tarda no vam tornar a casa...
Ai, que em sembla que amb aquests dos que m'han tocat no pararem gaire per casa!

1 comentaris on "el finde"

La patunikos on 11 de febrer del 2008, a les 13:06 ha dit...

WoOooooolaaaaaaaaaa Amanda!!
Com van anar les "estrellites"? te les van deixar tastar?? jo sóc 1 habitual de Can Crespi els diumenges al migdia....mummmmmmm...a l'estiu orxata i a l'hivern...vermut amb Trina i "estrellites"...són cruixents, es desfan a la boca...i "no puedes comer sola una"..el problema és q als vells també els hi agraden i si em despisto...ja no en queden!!!!
Bona setmana

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez