dijous, 7 de febrer del 2008

matins.si


Ara cada vegada passo més estones desperta, sobretot al matí, quan m'han canviat els bolquers i vestit ben guapa. Jo encara no hi veig del tot, però m'entretinc contant les bigues del sostre... n'hi ha moltes!! I mirant el programa d'en Cuní per saber què passa al món.

Això si, cada vegada tinc més gana! Aquesta nit aquell parell em sembla que tot i que em feien molts petonets no els hi ha fet gaire gràcia que em despertés a menjar tan sovint... però és que he de créixer moooolt...

1 comentaris on "matins.si"

Anahi on 8 de febrer del 2008, a les 22:53 ha dit...

Bon dia família! Per fi he pogut conéixer l'Amanda i però què guapa és, sembla mentida!! ;)
Només volia corroborar que tal com diu el David, la nostra Elisa també coneix més la veu del Cuni que la seva pròpia i és que des d'aquí que faig una crida a totes les post-parteres per dir-li al Cuni que el seu programa és el nostre i és dels que més entreté mentre donem el pit. Sí o no?
En fi, a veure quan podem fer les presentacions i que es coneguin les nostres peques.
Un petó pels tres, que feu molt de goig.

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez