dilluns, 4 de febrer del 2008

Treballar?


Aquest matí el papa m'ha fet un petó i m'ha dit que se n'havia d'anar a "treballar"... no ho entenc... perquè a mi m'agrada que hi siguin tots dos a casa... A més, si això de "treballar" és estar-se davant l'ordinador ja ho podem fer a casa! perquè jo no empipo gaire, només vull que m'agafin en braços i que vagin fent...

1 comentaris on "Treballar?"

La patunikos on 4 de febrer del 2008, a les 6:04 ha dit...

WoOoooooooolaaaaaaaaaa!!!

així es clar q seràs 1 koko de les NTSIC ...jeje...aviat al despatx amb la mama!!

Quan vulguis fem 1 partideta...el tiet Jose Luís ha trobat una web amb animals xulíssima.

Cuida't molt

patunikos

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez