dimarts, 1 de juliol del 2008

el cumple de la mama a la platja!



aquest cap de setmana m'he banyat al mar per primera vegada.... quina piscina tan graaaan! Em feia una mica de por el soroll de les onades, però després quan ho he vist clar m'he ben remullat.
El que no us podeu perdre és el muntatge que fan aquest parell per anar a la platja: resulta que han comprat una tenda d'aquestes que es munten en 2 segons perquè jo no em rosteixi amb el sol, com una caseta verda i tope gran on m'hi posen a mi, les meves joguines i tots els seus trastos perquè no surti volant. Al final com que feia molta calor els papes també hi volien entrar i allò semblava un forn. Però lo millor va ser quan s'havia de plegar per marxar... una mica més i ho hem de portar a sobre el cotxe desplegat...vaia dos!

I el dissabte a la nit vam anar a sopar i a fer juerga fins una mica tard perquè era el cumple de la mama. Va fer 372 mesos!! Que guai!! M'ho vaig passar molt bé!! He de començar a agafar el ritme de les vacances que a finals de mes els papes m'han dit que marxem 10 dies a Mallorca i serà molt divertit!


0 comentaris on "el cumple de la mama a la platja!"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez