dijous, 26 de juny del 2008

mmmm...fruita!



doncs si, ara ja fa dies que menjo un plat de fruita per dinar...i la veritat és que està força bé... no nego al principi em quedava una mica amb cara de circumstàncies... Jo pensava que era una llet amb una textura molt rara, però ara ja sé de que va: agafen un parell de fruites, una de groga i llarga, i una de rodona i verda, les posen en un pot, fan "zzzzzzrrrrrrzzzzzrrrrrrr", i en surt una pasteta bastant bona que me l'acabo toooooota!
Però el que m'agrada més d'això és poder-me emmerdar de dalt a baix! Intentar agafar jo la cullereta, posar-hi la mà, je,je... és diver, i com que de moment aquest parell no em renyen (i crec que també són una mica guarris), acabem tots ben bruts. És tan xulu!!

El tema de la llet en pols ja en vam parlar, els vaig convocar seriosament al menjador de casa i els hi vaig dir que haviem de fer un pacte, jo menjava fruita i ells no m'obligaven a beure llets estranyes. Per sort ho van entendre i així vam quedar, que continuariem fent teta fins que jo vulgués.

Espero que no pretenguin colar-m'ho d'alguna altre manera...que ja els conec...

2 comentaris on "mmmm...fruita!"

La patunikos on 27 de juny del 2008, a les 4:52 ha dit...

WoooOoooooooolaaaaaaaaaa!!!

així m'agrada manda ...que quediu clar qui mana !!

bon cap de setmana i fes 1 patuniket plè de fruita i molt gros a la mama el diumenge!!!!

muacccccsssssssssssssssssss

Anònim ha dit...

Bon dia Amanda!!

Ja us hem vist per la tele eh?? estaveu molt guapes totes dues!! De part de meva (Irma) i en David felicita la mama pq ella i jo fem els anys el mateix dia!!

Moltes felicitats EVA!

Un pto per tots 3

David i Irma

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez