dissabte, 21 de juny del 2008

5 mesos!











Aquesta setmana he fet 5 mesos! quantes coses que passen i que s’aprenen amb unes setmanes… he pensat molt amb això d’anar-me fent gran, està bé, però tb hi ha coses que van canviant i que m’estaven millor abans. Els papes diuen que m’he d’anar adaptant…i que les coses que no m’agraden “les fan pel meu bé”…. Però quina rabia aquesta frase!!!!!!!

Per tant aquesta vegada he decidit fer una llista amb les coses bones i les coses dolentes de fer 5 mesos:



Coses bones

  • Ha parat de ploure… ja en teniem prou, no?
  • Ja sóc una mica independent de moviments: rodolo, em giro,…
  • Per fi m’arriba el peu a la boca i el puc xupar bé
  • El tema de la pipa ja el tinc controlat i la gestiono jo soleta… mentres no em caigui a terra o no hi arribi…després m’emprenyo
  • He sortit a la tele i al diari
  • Ha arribat l’estiu i ja puc posar-me els vestits i les samarretes maniga curta
  • Vaig amb un cotxet de nena gran
  • Els vespres podem anar a l'embarcador del Ter, que s'hi està de conya!
  • Els papes em porten a ballar a concerts d'animació infantil

Coses dolentes

  • Fa molta calor i suo molt
  • He agafat el meu primer encostipat… que he passat als papes…je,je..
  • M’aspiraven els moquets amb una cosa HORROROSA!
  • Pretenen que canvii la meva alimentació… NI DE CONYA!!! Em van fer tastar la llet en pols….però quin fàstic! Jo això no m’ho prenc ni boja… on s’ha vist llet amb pols? Que s’ho fotin ells… jo penso continuar amb la llet de la mama. També m’han fet tastar la fruita… mira, això encara ho trobo força bo…però no sé…abans de decidir necessito provar-ho més dies…

Us adjunto una foto perquè conegueu els tiets de Santa Coloma, en Pere i i l'Anna, i la petitona Nora, que és la germana de l'Anna i com que és més gran que jo em cuida molt bé, em fa petonets i em posa bé la pipa.


1 comentaris on "5 mesos!"

La patunikos on 25 de juny del 2008, a les 13:52 ha dit...

WOOooolaaaaaaaa manda!!!!

m'ha agradat molt la teva llista de les coses bones i dolentes....prometo pensar-hi una mica i donar-te pistes per tot allò que t'anirà arribant.

per cert, què tal la revetlla? et van portar de "farra" els teus papes????

ja m'explicaràs quan estiguem soles.

moooolts patunikos

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez