dimarts, 10 de juny del 2008

el cumple del papa!



el dimarts el papa va fer 34 anys!
jo no acabo d'entendre ben bé què és això dels anys... perquè jo el que tinc són mesos...
a veure deixeu-me fer un càlcul.....mmmmm....

ualaaaaa! el papa té 408 mesos!!!!!!!! això si que es mereix una bona celebració!

3 comentaris on "el cumple del papa!"

JOSEP COMAJOAN on 12 de juny del 2008, a les 14:00 ha dit...

L'Amanda ha sortit a la tele! Felicitats per ser la blocaire més jove de l'Osonosfera. Ens veiem aquest divendres a Tavèrnoles, o hauràs d'anar a dormir d'hora?

Amanda on 13 de juny del 2008, a les 0:19 ha dit...

hola!
si, si, ja sóc superfamosa!!
ja he dit als papes que m'acompanyin una estona a Tavèrnoles...però no sé si arribaré al sopar o no...pq quan m'agafa la son faig uns crits impressionants!
però estic supercontenta d'haver sortit a la tele, eh?? d'aqui a Hollywood!
ens veiem al vespre!

Anònim ha dit...

Felicitats XEVI !!!!!!!!!!!!!!!
i també pel blog que està molt bé!!
Anna

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez