diumenge, 13 de juliol del 2008

nyam, nyaaaammm!


Cada dia tinc més gana... i aquest parell estan ben tossuts que he d'anar provant els aliments a poc a poc. Reconec que al principi se'm va fer estrany, però ara...quan veig que els papes o algu altre estant menjant i no me'n donen, em fa una ràbia! L'altre dia a Girona tenia al costat un senyor guiri que es menjava un "maxibon" i vaig fer de tot perquè m'en donés: li estirava els braços, li reia, el cridava,... i res no hi havia manera. I els papes enlloc d'ajudar-me, vinga a riure...
I és que ells es compren bosses de patates, xuxes, tigretons,... (si, ho dic públicament!) i a sobre em venen amb el discurs que jo encara sóc massa petita, que si porta gluten, que si no tinc dents,... excuses!!!!
Tot i així ja hem avançat més i ara als vespres ja menjo un platet de cereals (si, jo soc de plats i gots, res de biberons, això és pels nens petits!) asseguda a la trona de nena gran!!! I tenen sort que sóc de bona pasta i tinc gana, perquè la primera vegada que m'ho van preparar més que cereals semblava macilla per tapar forats.
Ara també m'agrada beure aigua jo soleta, o amb una ampolla petita de plàstic o amb un got que tinc per xuclar. I és que amb la caloreta que fa...

1 comentaris on "nyam, nyaaaammm!"

La patunikos on 13 de juliol del 2008, a les 14:13 ha dit...

WoOOoolaaaaaa Amanda!!!!
...ei...així que puguis,,digues als teus papes que et deixin tastar la barreja de "8 cereales" ...són de vici!!!!!
jo encara en menjo de tant en tant..i el papa i la mama també!!!!!!!!
Ah!!!! moltes gràcies per venir a la festa.
Ah!!!! que vas anar a GRO el dissabte? al papa li va semblar que us va veure a l'eix...però jo anava al darrera fent companyia a la mama...pobreta....es marejava!!!!!

bona setmana i mooolts patunikos

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez