diumenge, 20 de juliol del 2008

ja tinc mig any!











el divendres va ser el meu "migcumple"!!

que gran que m'estic fent... tothom m'ho diu, buenu bàsicament em diuen: "nena, quines cuixasses que fas! i quants cabells!"... lo de sempre... i jo els hi dic que no es pensin, que els nens de la meva quinta són bastant més grans que jo...però com que encara no m'entenen perquè només em surten xisclets ells continuen dient la seva.

Aquest cap de setmana he fet un pas molt gran: faig "pets" amb la llengua... però a consciència i per riure. Ja fa dies que quan els papes m'ho feien a mi, jo els volia imitar i no me'n sortia, però de cop, no sé com vaig posar la llengua i "ppttzzzz". Je, je, fa molt riure... perquè ara quan algu em mira li faig i m'hi peto de riure!!!! Encara que no el conegui de res... és boníssim!!!! Els papes estan super orgullosos de mi... però m'han dit que això no ho he de fer amb la boca plena... perquè?? Ho he de provar...

Doncs per celebrar el meu "migcumple" aquest cap de setmana hem anat cada dia a sopar a l'embarcador...és que s'hi està fresquet, amb música, amb gent,... ah, i si no ho coneixeu també tenen un bloc com jo on expliquen tot el que es fa: http://llunesdelter.blogspot.com/
A mi m'agrada perquè sempre trobo amiguets, com en Nil que surt a la foto que em sembla que ell s'hi està més hores que jo a l'embarcador! je,je..

0 comentaris on "ja tinc mig any!"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez