diumenge, 2 d’agost del 2009

estiu: música i bars


ai l'estiu!! després d'uns dies de vacances a cals avis de Santa Coloma esperant que els papes comencessin les vacances, ara ja ho tenim tot apunt per anar de voleiu: els ninus, el coixí, la pipa, els manguitos, l'anti-mosquits, les tirites i el betadine (cada dia em pelo un genoll...), la moto,la caseta de rodes... i cap a la france!
El que m'agrada molt de l'estiu és poder fer empipar als papes tot el dia, je,je... però també poder sortir a menjar a fora..... i menjar gelats!! Són tope freds però boníssims...de xocolata, de vainilla, de maduixa, de llimona,... mmmm... no pararia!
I sortir a les nits!!! Es passen l'any dient-me que quan es fa fosc i surten els mussolets vol dir que nosaltres ja hem de dormir i ara ni mussols ni ratpenats....tots de festa! I aixins podem veure concerts de tot tipus. A mi m'és ben igual que em posin, que si havaneres, que si musica cubana, que si reggae, o hip-hop. Jo em poso a davant de tot i no paro de ballar fins que m'arrenquen i m'obliguen a anar a dormir.
Apa, bones vacances a tothom!!




1 comentaris on "estiu: música i bars"

Ricard on 13 d’agost del 2009, a les 4:22 ha dit...

Però quina marxa que tens, patunika.
Veig que ja surts de festa amb els col·legues, que guai!!

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez