divendres, 28 d’agost del 2009

19 mesos: d'on soc o d'on vinc?













Pues si, que ja no se ni on dormo ni on em desperto, ni si vaig o si vinc....uf, des de que tinc vacances que no paro. O vaig amb els papes a voltar pels puestos o ara que tornen a treballar que si ara estic amb uns avis, que si ara amb els altres, que si m'adormo a casa i em desperto al cotxe, que si anem de camping i a la nit fa fred i m'abriguen com un astronauta i que si dormim a casa fa una calor insoportable i dormo amb bolquers, que si anem a dormir d'hora un dia i l'endema sortim a sopar i de juerga,..aixo de l'estiu es un descontrol.

Els papes em diuen que el dia 7 ja començo el cole...jo aquest any no ho tinc massa clar...la veritat...encara no he decidit si aixo es bo o es dolent: que si tornare a veure els meus amics de classe, que ja anire a la classe dels mitjans, que jugarem molt, que tindre una senyoreta nova... ai no se, a mi en el fons aquest descontrol ja m'agrada i em fa una mica de mandra tornar a començar l'escola. Els papes diuen que no em queixi, que almenys jo tinc uns dies d'adaptacio, per anar començant mica en mica, i que en canvi ells, patam! d'un dia per l'altre.

I una novetat super important d'aquest mes: se saltar amb peus junts! Puc fer tot un tros de carrer saltant com una granota...perque aixo si, ja fa temps que jo passo d'anar amb cotxet i quan veig que aparquem el cotxe ja crido: MA! MA! Per dir que els hi donare la ma pero que ni s'atreveixin a treure el cotxet. Que jo ja soc gran, home!

1 comentaris on "19 mesos: d'on soc o d'on vinc?"

chus on 30 d’agost del 2009, a les 14:23 ha dit...

A l'estiu ja sol passar, això del descontrol! Aprofita però que ja s'acaba.
Que guai, ja saltes amb els dos peus????

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez