dissabte, 15 d’agost del 2009

On y va!


Aquest any hem marxat 10 dies de càmping amb la nostra caseta de rodes. Hem anat a França, a la Vall del Lot, al costat d'un riu molt xulu que ens hi podíem banyar cada dia! La vida al càmping m'ha agradat molt: hi havia un parc molt gran on em trobava amb tots els nens i nenes al vespre, podíem estar tot el dia per fora, jugant, menjant, feiem sopars populars amb música amb tots els nens i papes,... molt divertit! Ara, a vegades jo no els acabava d'entendre, perquè parlaven diferent que jo, però jugant amb els nens fent gestos ens enteniem perfectament. A més, vaig aprendre a xerrar i dir: BUJU (que vol dir Bon Dia) i AGBUÀ (que vol dir Adéu), amb això, ja puc anar pel món.
I vam fer de tot: excursions, visites a llocs macus, banyades al riu (ui, estava tope freda, però m'era igual!), fins i tot vam anar a un festival de música, circ i teatre a Vaour (l'Été a Vaour) i per sorpresa dels papes vam veure un grup que els papes tenen al cotxe: El Gafla
Ah, i sabeu que el meu nom Amanda, en francès vol dir "Ametlla"? I els papes diuen que ho han clavat, perquè a vegades sóc una ametlla ben dolça i quan em porto malament sóc una ametlla amarganta. Ja, són de la broma ells...

1 comentaris on "On y va!"

JOSEP COMAJOAN on 15 d’agost del 2009, a les 3:20 ha dit...

Molt xulo, Amanda. I el vídeo, també. Hi feia molta calor?

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez