diumenge, 19 de juliol del 2009

Ja tinc 1 any i mig i ... comencen les vacances!













iuuuujuuuu!!! començo les meves vacances!!! meves i prou perquè als papes encara els hi falten alguns dies, je,je... o sigui que aniré amunt i avall ara amb uns avis ara amb els altres...guaiiiii!! ja tinc pensat totes les coses que tinc ganes de fer...que es preparin!

Doncs he acabat el meu curs de P-ZERO. M'ho he passat de conya! Amb els meus amics de la classe de les marietes, les senyos, els jocs, els contes, les fitxes,...uf, ara si que veig com he crescut aquest temps...si quan vaig començar era taaaan petita que ni caminava! i no sabia pintar, ni menjar sola, ni cantar cançons,...a veure si trobeu les 7 diferencies a les fotos. Vam fer una gran festa de final de curs amb pallassos i coca amb xocolata...mmmm....

Ah! I sabeu que tinc una caseta que es mou?? Si, si, una passada, quan volem anar a la platja o d'excursió, l'enganxem al cotxe i apa, ens va seguint. Arribem al camping i amb un pim-pam ja la tenim muntada. Això del càmping és la bomba....tot el dia per fora, per la piscina, corrents amb altres nens,...als papes a vegades els veig una mica agobiats perseguint-me i preguntat-se si algun dia arribaré a estar a menys de 100 metres d'ells....clar que no!! jo m'espavilo sola, que es pensen??

0 comentaris on "Ja tinc 1 any i mig i ... comencen les vacances!"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez