dilluns, 6 de juliol del 2009

Sóc una papallona!


El dissabte a Santa Coloma feien una festa a la plaça, hi havien tallers de tot tipus, i la mama va i em diu: "Vols que et pintin la cara?". Ui, ui, això no m'ho havien fet mai! Ja em vaig posar nerviosa i emocionada i vaig estirar els papes cap a la noia que pintava.
Em van dir que m'havia d'estar moooolt quieta perquè em dibuixarien una papallona. Ostres!!! una papallona!! Que xulu! Jo no deia ni piu, i la noia em pintava de colors, em posava purpurina, estrelletes,...tota jo brillava, i la gent que passava només feia que mirar-me.
Quan em vaig veure al mirall, reconec que primer no vaig saber reaccionar: aquella era jo???? No m'ho podia creure, em tocava el nas, els ulls,...però un cop vaig veure que podia anar pel carrer amb el cap ben alt i que tothom em deia coses maques, uf! La més xula de totes!!!

2 comentaris on "Sóc una papallona!"

Anònim ha dit...

Wala, com mola aquesta papallona! La mama no es va deixar pintar???

La patunikos on 6 de juliol del 2009, a les 13:29 ha dit...

Uey!!!!!!!
què xula aquesta patallona...i tu vas estar molt quieta no?????
a nosaltres també ens hauria agradat vore als papes pintats!!!!!!
muakis

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez