dissabte, 9 de maig del 2009

Anem tots cap al zoo!


Ho haveu vist? Si, esteu dins el meu bloc encara que no ho sembli: ja feia dies que volia canviar-lo però com que els papes sempre m’empipen no trobava mai temps. És que l’altre disseny ja el tenia una mica avorrit, i aquest m’agrada moooolt més!!!

Doncs pel pont de l’1 de maig vam anar un parell de dies a Barcelona....a veure el cul de la mona! Vam anar a passar un dia al ZOO. Els dies abans ja m’imaginava alguna cosa, perquè els papes només feien que ensenyar-me contes d’animals, però no dels animals que jo conec de la granja, no, d’animals grossos i salvatges, com el lleó, la girafa,... Quines besties tan grosses!! I en directe no us ho podeu pas imaginar. I aixins els dies abans jo ja m’entrenava a fer el mico (a-a-a-a), l’elefant (buuuuuuuu! aixecant el braç) o el lleó (aaagghhhhrrggg! amb les mans enlaire).

Ui, vaig veure tantes coses i vaig córrer tant i tant...i també em vaig enfadar una mica perquè no em deixaven entrar a tocar els animals...jo només els volia acariciar. Però va estar molt bé i ja tinc ganes de tornar-hi. La llista per ordre del que em va agradar més va ser:
  • cotxes elèctrics que portava la gent
  • trenet que feia la volta
  • el parc infantil amb gronxadors
  • poder enfilar-me a les tanques dels animals
  • trobar-me tot de cosinets: primer en Jan amb els seus papes i després en Biel i l’Enric.
  • trepitjar les basses i el fang
  • perseguir els pavos reals
  • i després els animals.



2 comentaris on "Anem tots cap al zoo!"

chus on 10 de maig del 2009, a les 15:04 ha dit...

Carai, és molt xulo aquest bloc nou!
I quines aventures que t'esperen aquest estiu, i als teus pares és clar. Puf la platja no serà mai més el que era, ni la piscina, ni res de res. Això del zoo només és l'iceberg de tot el que has de començar a disfrutar.
De vegades però, no ens deixen fer el que volem, ja em diràs perque no podies entrar a tocar els animalons.
Segur que els papes tenen alguna raó, però costa d'entendre'ls oi amanda?

La patunikos on 18 de maig del 2009, a les 13:34 ha dit...

Woooolaaaaaaaaaaaa manda!!!!!!
uey quin nivell...m'agrada moooolt això de la roba i les pinses....has provat mai de fer 1 trenet????? jo enganxo totes les agulles del pot . La mama es torna loka!!!
moooooltes felicitats!!!!
patunikos

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez