dimecres, 20 de maig del 2009

16 mesos: les sabates de la meva vida













Buenu, ja tinc 16 mesos.... i moltes sabates! I és que les sabates són la meva debilitat, me les canviaria 5 cops al dia: ara les del xai, ara les de la papallona, ara les de nena, ara les de muntanya,... m'encanta! L'altre dia al Decathlon em vaig asseure davant els patins en línia i em vaig treure les sabates disposada a emprovar-me'ls tots.... fins que els papes ho van veure i van venir corrents a treure'm d'allà...ja els hi val...
Per tant avui he decidit posar totes les sabates que tinc juntes...quin piló que m'han sortit!! I d'altres que les he anat perdent pels puestos...quan era més petita, eh?? I així me les he pogut provar totes, totes,...com he disfrutat!!
En tinc de molt divertides, com les de taló de flamenca que em van portar de Granada o les babuches del Marroc super xules. Però sobretot, sobretot, les meves preferides són les d'estar per casa, en una hi ha un xai i a l'altre un pastor...o sigui que no es poden separar perquè sinó el xaiet es perdria!!!

I no només hi ha sabates a casa, no, també hi ha gatets per tot arreu a fora! Ara sembla que cada dia n'hi han més...per lu menus n'hi ha 7 de petitons...tan macuuuus... jo els toco amb molt de cuidadu.

I per casa ara ja ajudo molt als papes i imito tot el que ells fan:


  • Endreço la roba que em donen i em diuen on ha d'anar (ja conec tots els racons de la casa)
  • Em rento les dents
  • Llenço les "caques" a la paperera
  • Trec les coses de la compra de la bossa i els hi dono als papes perquè ho endrecin a la nevera
  • Obro la porta amb clau (m'ajuden una mica)
  • Pago jo sempre (em donen els centims i jo els dono als cambrers, venedors,....)
  • Omplo el carro de la compra amb el que em donen
  • Miro contes asseguda a terra durant uns minuts
  • Faig dibuixos als papers....i quan no em veuen també al moble de la tele...
  • Enganxo gomets per tots els racons

2 comentaris on "16 mesos: les sabates de la meva vida"

olga on 21 de maig del 2009, a les 7:32 ha dit...

ei...
el dia que facis una exhibició de flamenku amb la mama....ens ho fas saber que avisarem als mitjans!!!!!
vols que et porti un vestit de faralaes de sevilla???

Anònim ha dit...

Aix que preciosa l'Amanda, que maques les sabates, que macos els gatets i que maco el nou blog!!!!

Petons
Anna

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez