dijous, 28 de maig del 2009

Copa, lliga i champions!!
















Que sapigueu que ahir els papes em van deixar i s'en van anar a veure el partit del segle.....això no els hi perdonaré...però si hasta em sabia la cançó i quan sortia per la tele jo també aixecava els braços!!
Però buenu, que estic contenta perquè aquests dies veiem en Dome saltant ben content al mig del camp del barça, i enmig dels jugadors i això fa molta ilu!! Un de la familia!! Jo només tinc ganes de parlar per poder cridar: HO HAVEU VIST????

Mireu quina samarreta tan xula portava jo el dia de Nadal!....i us prometu que jo no la vaig guixar...me van dir que l'havien signat els jugadors....i com que jo no ho vaig veure clar, vaig decidir regalar-li a en Nil, que ara la té penjada a l'habitació com un tresor!!

1 comentaris on "Copa, lliga i champions!!"

chus on 29 de maig del 2009, a les 7:01 ha dit...

Que xula que estaves amb la samarreta, que per cert a dia d'avui val una pasta!!!!

Però ser del barça (diuen) és més que un sentiment oi? doncs ens quedem amb aquesta alegria.

Copa, liga i champions!!!

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez