diumenge, 26 d’abril del 2009

15 mesos! textures i manualitats














A l'escola cada vegada fem coses més difícils! Diuen que som grans i em d'aprendre molt... i m'agrada sobretot per poder remenar tot de coses diferents. Aquesta setmana vam celebrar Sant Jordi tal com toca, amb titelles, plantada de floretes al pati i superxocolatada desfeta..mmm...i com a regal pels papes els dies abans vam estar treballant de manera secreta fent un taller de manualitats, una rosa amb la nostra mà pintada! Ui,ui, quan els hi vaig donar ben orgullosa es van emocionar molt, tot i que jo penso que alguna cosa devien sospitar perquè un dia vaig arribar tota pintada de verd i l'altre amb les mans ben vermelles... però quan em demanàven què hava fet, jo em feia la loca, je,je...un secret, és un secret.
I com que estaven molt contents vam anar a la plaça a comprar un conte. Em van dir que triés el que vulgués d'un cabàs que hi havia. Ho vaig tenir clarissim: el de l'ambulància. I resulta que després no m'el deixaven quedar perquè ja el tenia... i què??? jo el tornava a voler!!! Després d'una lluita, quatre xiscles i una estirada per terra vaig decidir triar el del cotxe, que també pitava i molava bastant.
I parlant de roses: que veieu lo rosseta que m'estic tornant?? Quan miro les fotos de quan era petita ni em reconec, quin cabell taaan negre! No sé, jo em trobo guapa de qualsevol color, a més igual se m'acaben tornant liles com a la mama??

1 comentaris on "15 mesos! textures i manualitats"

Anònim ha dit...

que maca amb les bombolletes l'amanda jeje

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez