dissabte, 3 de gener del 2009

Un rotavirus per acabar l'any!












El dia de nadal i sant esteve van ser molt xulus: el tió de casa els avis de santa coloma i de manlleu, em va cagar moltes coses!! Però sobretot un cotxe i una bicicleta....ara si que vaig ràpid!! passadís amunt i avall, fiuuuuu,...
El problema va venir l'endemà que em vaig començar a trobar malament, vomitava, tenia febre,.... no s'havia què em passava però no tenia forces per fer res...i al final els papes em van portar a urgències a l'hospital perquè em curessin. Em van mirar de dalt a baix, em van punxar de tot arreu (jo estava desesperada...) i al final em van dir que estava deshidratada, que m'havia agafat un rotavirus, i que m'havia de quedar allà uns dies. Per entendren's, un rotavirus, és un virus molt malparit que es posa a la panxa i que no marxa durant uns dies, i com que és molt dolent i no se'l poden carregar, s'ha d'esperar que marxi tot sol... buf!!! O sigui que enlloc d'anar de vacances al Delta de l'Ebre com m'havien explicat els papes, ens vam instal.lar 4 dies a l'hospital... i clar, no és el mateix... Jo ara ja estic més bé, però aquests dies he estat ben fotuda!! I mira que en són de llargs els dies a l'hospital...hem passat les estones com hem pogut: passejant pel passadís a veure el pare Noel que hi havia, jugant a que el punxavem amb una xeringa per curar-lo, picant un caga-tió, tocant l'arbre de nadal, fent amics amb altres nens i nenes, cridant cada vegada que entrava un metge, infermera, o algu amb bata blanca, menjant iogurts, intentant treure'm el suero del braç,... si fins i tot vam celebrar el cap d'any amb cava i turrons!!
He acabat l'any malament però l'he començat molt bé, recuperant-me, tornant a casa i jugant amb les joguines del cagatió.

3 comentaris on "Un rotavirus per acabar l'any!"

La patunikos on 3 de gener del 2009, a les 14:20 ha dit...

Uey! Amanda ..estem mooolt contents que sigueu a casa i recuperats d'aquest bitxo tant dolent!!!
ara ja està ...i el més important..s'acosten els reis!!!!!!
ei...em deixaràs aquesta moto tant xula que t'ha cagat el tió???
cuida't molt i mooolts patunikos!

chus on 6 de gener del 2009, a les 10:50 ha dit...

Carai, quines coses que ens passen... Però si ja et trobes bé no cal pensar-hi, ja ens explicaràs com han anat els reis, que segur-segur que portaran moooooolts regalets.
Apali, i recupera't bé que aviat és el teu cumple!!!

chus on 18 de gener del 2009, a les 13:19 ha dit...

Amanda, la mama ens ha dit que avui és el teu aniversari així que segur que avui no escriuràs al teu blog, amb la festuki que deus haver montat no estaràs per escriure, però nosaltres et volem felicitar, ja que el primer aniversari és un dia molt especial, sobretot pels papis.
FELICITATS PETITA!
Arnau i Jordi

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez