dilluns, 22 de desembre del 2008

és nadal i ja tinc 11 mesos!


Ja tinc 11 mesos i tinc una cosa claríssima: que NO! NO! i NO!
A tot el que em diuen dic que NO, ho dic amb paraula, amb el cap i amb tot el cos...que a vegades casi caic i tot...Ara si que aquell parell ja no em controlen...i encara no m'he decidit a caminar definitivament...ja veuran, ja...
També hem començat el que ells diuen "aprenentatge de menjar jo soleta a trossets"...però que en el fons jo definiria com "em deixen fer un piló de guarrades amb el menjar i m'ho passo pipa".
He de començar a pensar com celebraré el meu primer any...que això és molt important...però de moment em centro amb el que toca: el tió i els reis....quins nervis!!! em portaran regals???


I vull aprofitar per dir-vos que jo i els papes (si, aquest parell que ja no pinten res des de que jo sóc aqui)...

Us desitgem unes bones festes i un bon any nou!!!!!




0 comentaris on "és nadal i ja tinc 11 mesos!"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez