dilluns, 26 de gener del 2009

un cicló? un huracà?











noooo, sóc jo que m'ho enduc tot amunt i avall! Vale que ha fet molt vent aquests dies i ha volat tot...però ha quedat igual que la meva habitació, o el menjador, o qualsevol part de la casa o d'on sigui: joguines, contes, roba, globus, ninus, pots,... en tinc per tot arreu! I per més que els papes s'entestin a endreçar les coses a mi ja m'està bé tot tirat, quina mania....

Doncs si, en general estic molt ocupada portant coses d'aqui cap allà, i només m'estic mitja hora asseguda quan em posen els meus videos del Baby Einstein que com que ja m'els sé de memòria ja faig els sorolls i els moviments d'abans que ho facin...és boníssim: quan el lleó crida, quan surt la vaca, quan el gosset li roba el pal a l'ànec,... quins grans actors!

Però quan s'acaba ja m'en vaig corrent a veure si em puc escapar cap a fora, i clar a vegades no tenen més remei que portar-me al parc a enfilar-me pels columpios. El que m'agrada més és el tobogan, tan baixar com pujar, perquè això d'escalar pels puestos em motiva bastant, siguin calaixeres o sofas.
Diuen que sóc una mica hiperactiva perquè no puc estar-me quieta i ells acaben destrossats, jo ja ho veig, però és que sóc molt curiosa i ho he d'anar a mirar i tocar tot.
Però ara com que ja sóc gran els hi vaig dir que no calia que m'ajudessin a escriure que m'espivalaria jo soleta i es van posar molt contents i em van regalar un "ordinador dels d'abans"! Moooolt xulu! Fa soroll i jo escric: "pa-pa", "ma-ma", "ne-na",... el que no tinc clar és on he d'enxufar l'USB??

0 comentaris on "un cicló? un huracà?"

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez