diumenge, 21 de març del 2010

Ei, que tindre un/a germanet/a!!!!!!!
















Aixo si que es fort!!!!!!!! Vaig caure de cul quan m'ho van dir!!! No m'ho esperava...que vol dir un germanet??? I ara on es?? Si, tothom diu que a la panxa de la mama...i jo ja prou que miro pel ring però no veig res de res... I a sobre m'ho demanen: "Amanda, que t'agradaria tenir un germanet?" I jo que contesto: "No, ja hi ha el papa!" (totalment real), doncs que no, que no em cal,... però resulta que era que si, que ja estava dins la panxa...que no m'ho demanin doncs!!

Ai, ai, ai,..no se pas, hi ha estones que em fa certa gracia: podrem jugar, li podré ensenyar coses, quan ens barallem com que seré la gran guanyaré jo,... però hi ha estones que penso que aquí ja estic be i no tinc gaires ganes de compartir les coses amb una cosa petita que plora tot el dia. Es una mica estrany tot plegat... la mama diu que no m'hi atabali massa que ja tindre temps a fer-me'n a la idea perquè el coneixeré a finals de setembre i aixo encara queda lluny.




Peró jo per si de cas ja començaré a pensar en quines joguines li puc deixar i quines ni s'hi acostara i em començaré a posar ben guapa perquè quan em vegi estigui ben orgullós (o orgullosa) de la seva germaneta gran.

1 comentaris on "Ei, que tindre un/a germanet/a!!!!!!!"

Taller Pisimun on 22 d’agost del 2010, a les 14:40 ha dit...

Ei, familia! Enhorabona!!!El Pau també tindrà una germaneta! per finals de novembre, ostres, no es duran res! Moltes felicitats!!!

 

On m'he fotut? Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez